Alla inlägg under augusti 2012

Av Johanna Karlsson - 25 augusti 2012 13:55

Ursäkta att jag inte har skrivit på ett tag, men det har hänt lite saker väldigt tråkia saker som jag tycker att

ingen ska få gå igenom inte ens min värsta fiende ( som jag inte har).

 

igår var jag på stan med min bror tjej och min lilla brorsdotter. Vi shoppade lite för ikväll ska jag festa med min bästaste My. Som jag har längtat.

 

Igår från klockan sju och frammåt på kvällen fick jag sitta på akuten i Karlskrona och det var ingen hitt kan jag säga.. Både jag och koffe mår bra och det handlar inte om oss utan om vår fina Granne..

 

Som sagt idag så ska jag festa lite med my ( jag hoppas inte jag somna för jag somnade halv fem i morse och gick upp nio)

Först ska vi hem till hennes pappa på surströmmings skiva eller vad det heter :P Jag tänker då inte äta det för det är absolut inte min grej hehe. Men det finns andra maträtter på bordet som tur är.

 

senare ska vi in till stan och se om vi hittar någon förfest, sen får vi se  vad som sker.

Bilder kommer nog upp senare. Tack för mig!

 

 

Av Johanna Karlsson - 20 augusti 2012 15:59

 


Varit hos min kusin en stund och drack lite kaffe och snackade lite skit !

Längtar som bara den till Zumban börja, då ska det shaka loss som bara den! så härligt att vi är ett gäng också.

Idag blir det nog inte så mycket att göra mer en slapp. Är ganska seg.

 

Men ändå vill man göra saker. Är så tråkigt att sitta hemma. Snart ska jag börja på skaken igen och då ska jag träna fyra dagar i veckan så se upp för snart är jag slim igen hehe.

 

Funderar på en halloween fest, har så många idéer på hur man ska se ut hihihi.

Jag och koffe funderar också på att ta en sista minuten resa när han fyller år, men
det får vi se om  det blir av elller om vi ta det till sommaren.

har det bra!

 

 

Av Johanna Karlsson - 19 augusti 2012 20:18

 


Idag har vi varit på väggabdet hela dagen med Lisa,Norsk,koffe och lilla saga!

Underbart varmt ute har det varit och fantstiskt roligt att få vara som ett barm igen hihi :)

 

Norsk har kollat på en lägenhet över oss , så nu ska vi blir grannar också  * suck* haha nej skojar bara det ska bli kul .

 


Då blir man inte ensam när koffe jobbar eftermiddag :)

Har det bra folks!


Av Johanna Karlsson - 18 augusti 2012 18:54

     

Som jag skrev innan så skulle jag rida poppe lite! ibland fick jag han till att gå fint. Vi har tjabbat lite för han ville inte som jag ville.


Undrar vad som händer idag? blir väll att sitta nere hos grannen och ta ett par bärs! trevlig lördag allesammans!

Av Johanna Karlsson - 18 augusti 2012 12:34

              








<3             <3





            

                                           







Jag tänkte prata lite om vad som hände igår och vad som kommer att hända idag!

Igår var jag hos "lilla" poppe och pysslade om honom och det tycker han är goott !

 

Sen på kvällen ville Jag och Anna ha mcd så jag körde och köpte det sen åkte jag hem till henne och kollade på den sista twilight filmen eftersom hon inte har sett dom innan :) Vid ett på natten körde jag hem igen.

 

Idag så har jag tänkt att ut och rida poppe lite sen får man se var som händer! 

Har det gott sålänge <3

 

 



  

Av Johanna Karlsson - 17 augusti 2012 14:35

Unsderbart väder 20 grader ute och jag som vill bada men ingen som vill bada med mig snyft!

jaja sitter hemma och lyssnar på en massa musik nya som gamla godingar..

 

Jag innan idag så körde jah inom mina älskade kusin "syster" innan hon skulle köra till jobbet och bjöd på fika och snackade lite skit som vi alltid gör ;P

 

Är så roligt  när jag är ute och går med Sune många av de som hälsar på sune " hej Sune" vet inte ens jag vilka det är. Man kan säga att han är väldigt omtyckt här i Mörrum och det är roligt :)

 

Vad kan man mer säga jo att vi har de underbaraste grannarna som finns. det är inte ofta att man kan umgås med grannar som vi gör. Grilla,spelar kubb och massa annat! 

 

Jag tänkte dela med mig lite av min blandade musiksmak till er alla. ha det så fint sålänge kram!

 

 


 

 






















 



 

 

 











Av Johanna Karlsson - 17 augusti 2012 10:13

 

 

 

Godmorgon mina läsare!

Idag när jag vaknade så är jag dunderförkyld, -_-

Just nu har jag inget planerat vad man ska hitta på . kanske jag ska köra ut en runda till Norsk elller kanske jag bara ska vara hemma och slappa med djuren.

 

AAh jag är så sugen på grönsaker och dipp. Det får nog bli det ikväll när koffe kommer hem från jobbet.

Det värkar som vi ska få sommar nu på slutet av sommaren ? Det är 20 grader ute. Vad härligt men inte när man är förkyld, då blir jag så hängig och orkar inte göra någonting alls..

 

Jaja nu ska jag äta frukost ooch en god stor kopp té . Vi syns ikväll , ha det så bra sålänge!

 

Ovido - Quiz & Flashcards