Alla inlägg under mars 2015

Av Johanna Karlsson - 27 mars 2015 09:40

Nu var det riktigt längesen jag skrev här inne. Men jag har inte haft någon riktigt lust att skriva och inte heller något intressant. Jag har gjort det gamla vanliga jobbat,stallet och umgåts med vänner.

 

Det jag kan ta och berätta nu är väll att jag kan galoppera på volt med med svarta skönhet! ( hästen då)

 

Fy så hemskt med att en man blev nerskjuten i Malmö och han iöverlevde inte. Men man blir liksom inte skrämd längre eller shockad... Det händer allt för ofta och hur kommer världen blir om ett par år? Liksaså med flygplankraschen. Det händer allt för ofta sånna här saker så jag vågar inte åka flygplan längre.. Usch att det ska vara så.

 

Nu till lite rogivande. Fredag idag och det betyder sista arbetsdagen ( en lång sådan) för denna vecka.

 

Min helg kommer jag att tillbringa i stallet! Ha en skön helg alla <3

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards