Alla inlägg under februari 2013

Av Johanna Karlsson - 23 februari 2013 21:36

Hejsan allihopa! Snart får jag hem min underbara tjej hem till vekerum <3 jag längtar att få bara vara i stallet och pysslar runt med min häst! Det ska bli så otroligt skönt att få komma tillbaka! Och sen har jag en otroligt fin barndomsvän som har fixat denna chans till mig <3 jag har också fått lära mig en hel del idag! Donna kommer alltid att finnas i mitt hjärta och hon var en väldigt mustig och vacker tjej! Fazetta är också en otroligt vacker tjej med fint psyke och en otrolig lång vacker man och svans! Är så glad att jag har fått schansen till denna vackra tjej!

Av Johanna Karlsson - 14 februari 2013 21:21

Glad allas <3 dag!

 

Den har jag fått fira med mina underbara vänner Norsk och Padde! Koffe han har jobbat så då får jag fira med mina andra favoriter! 

 

I helgen ska jag åka till Farsetta och rida ( som jag har längtat) jag har inte ridit henne på över en vecka!

Jag ska också plugga i helgen så jag blir färdig med det. Idag har jag också varit iväg och köpt ett par saker men än så länge är det en hemlis :)

 

I lördags var jag och My på polen färgan och vi hade skit kul!! aja hejs svejs!

Av Johanna Karlsson - 6 februari 2013 20:31

  



Min älskade lilla Donna!


22/1 flög min älskade ängel upp till himmeln. natten mellan tisdag till onsdag var det värsta i mitt liv. min älskade Donna vad jag saknar dig. Det gör så oehört ont i mitt hjärta att du är borta. Jag var inte redo att släppa taget om dig. Snällare häst får man letar efter. Jag älskar dig <3

 

Nu försöker jag plugga och jobba så mycket som möjligt så jag slipper tänka på min älskade ängel. Jag har också börjat  rida en ny ståtlig Nordsvensk som heter Farsetta. Hon är också helmysig men jag saknar dig min fina Donna!

 

De jag kan göra nu är att börja snabbt rida och fästa mig vid en ny vän och inte gräva ner mig i min sorg då jag gjorde så med min förra häst och då tog jag ett uppehåll på hästlivet i 8a år.

Jag är så tacksam för en stark kvinna som hjälpte mig att gå igenom den natten. hade jag inte haft dig så hade jag inte gått vidare så snabbt som jag gjort. jag älskar också mina vänner <3 jag fick också ett blomsterbud med en jättefin bukett av Emma! <3

 

På lördag ska jag och min älskade vän My på kryssning och fysatan vad jag ska leva loppan!! Det behöver jag mu <3

 

Ovido - Quiz & Flashcards