Alla inlägg under juli 2015

Av Johanna Karlsson - 12 juli 2015 21:16

     

Nu skryter jag, men jag har en extrem vacker häst ❤

Underbara sommar ❤

Av Johanna Karlsson - 1 juli 2015 08:33

Då skriver jag igen  men idag kommer jag bara att gnälla, lite glatt med.

Vi börjar med gnället.. Jag är trött på så kallade vänner som bara hör av sig så fort de vill något men aldrig för att höra hur jag mår eller om vi ska träffas. Jag vet att jag är svår att nå, men  då får man helt enkelt komma till mig där jag alltid är (stallet) Många gånger ställer jag in  ridingen för att umgås med mina vänner utom stallet.. Men de händer inte ofta längre. Tyvärr är jag inte så mycket på festa humör längre, för de finns så mycket annat att göra än att festa och bli odräglig..så himla tråkigt att se på de människor som dricker varje dag och kan inte hålla sig från ett glas om dagen, tragiskt och så fort helgen kommer så är det FEST!! I mångas ögon, men vafan  har ni inget annat att göra ? Jag har valt mitt liv och jag älskar de. Jag älskar att alltid har något att göra och att röra på mig hela tiden . Det är de värsta jag vet,att bara ligga i soffan eller sitta i den och kolla på tv hela dagarna.. FYFAN vad de är tradigt. Men  visst ibland behöver kroppen vila och även på mig . 


Jag är så jävla glad att jag har hittat mina häst vänner som har samma intresse som mig och vi kan  dela på alla tankar och umgås tsm med dem som vi verkligen älskar hästar och andra djur ❤ 

Man slipper att känna sig ensam... nästa vecka ska jag och mina stallkompisar åka till Falsterbo och gå på hästfästivalen och titta på alla fina hästar och duktiga ryttare och kolla  på alla ryttare/häst saker som man kan handla.. östersjö/11 maj/holje osv släng er i väggen.. inget slår Falsterbo ❤


Två dagar kvar sen har jag 6 veckor semester woho!!

de jag har planerat är åka till Norge och hälsa på Per, åka till Falsterbo, renovera transporten... sen får bara de spontana flöda ❤❤


Ha en härlig onsdag! 


Av Johanna Karlsson - 1 juli 2015 08:33

Då skriver jag igen  men idag kommer jag bara att gnälla, lite glatt med.

Vi börjar med gnället.. Jag är trött på så kallade vänner som bara hör av sig så fort de vill något men aldrig för att höra hur jag mår eller om vi ska träffas. Jag vet att jag är svår att nå, men  då får man helt enkelt komma till mig där jag alltid är (stallet) Många gånger ställer jag in  ridingen för att umgås med mina vänner utom stallet.. Men de händer inte ofta längre. Tyvärr är jag inte så mycket på festa humör längre, för de finns så mycket annat att göra än att festa och bli odräglig..så himla tråkigt att se på de människor som dricker varje dag och kan inte hålla sig från ett glas om dagen, tragiskt och så fort helgen kommer så är det FEST!! I mångas ögon, men vafan  har ni inget annat att göra ? Jag har valt mitt liv och jag älskar de. Jag älskar att alltid har något att göra och att röra på mig hela tiden . Det är de värsta jag vet,att bara ligga i soffan eller sitta i den och kolla på tv hela dagarna.. FYFAN vad de är tradigt. Men  visst ibland behöver kroppen vila och även på mig . 


Jag är så jävla glad att jag har hittat mina häst vänner som har samma intresse som mig och vi kan  dela på alla tankar och umgås tsm med dem som vi verkligen älskar hästar och andra djur ❤ 

Man slipper att känna sig ensam... nästa vecka ska jag och mina stallkompisar åka till Falsterbo och gå på hästfästivalen och titta på alla fina hästar och duktiga ryttare och kolla  på alla ryttare/häst saker som man kan handla.. östersjö/11 maj/holje osv släng er i väggen.. inget slår Falsterbo ❤


Två dagar kvar sen har jag 6 veckor semester woho!!

de jag har planerat är åka till Norge och hälsa på Per, åka till Falsterbo, renovera transporten... sen får bara de spontana flöda ❤❤


Ha en härlig onsdag! 


Ovido - Quiz & Flashcards