Alla inlägg under oktober 2012

Av Johanna Karlsson - 31 oktober 2012 11:52

 



Igår var jag ute och red en runda med Lina och det var hur underbart som helst.

Jag höll på att trilla av med :P Poppe låtsades att bli rädd för ett par hundar som han igentligen inte är rädd för. då slängde han sig bakåt för h och jag bara an blev rädd för bilen som kom i hörnan. jag hängde där över halsen och tänkte nu trillar jag av och ajajaj om jag nu gör det. Poppe han är ju inte så liten så det hade blivit en smäll :P

Men jag höll mig kvar. Nedrans fjant!


Idag ska Norsk följa med till stallet och gosa med poppe och hålla mig sällskap men jag fick tjata mig  till det :P

Nu har jag också bestämt mig för att sluta på ridskolan, dels så lär jag mig inget nytt och så får jag vara hos poppe på heltid och rida :D ist för lägga 2000 kr på en ridskola som jag inte lär mig något av så ska jag troligt vis rida för Per med poppe :D


Jaja nu ska jag sätta mig och plugga och lilla Vezuvio han sitter jämte mig och vill ha uppmärksamhet!

Tjo tjo!!

Av Johanna Karlsson - 22 oktober 2012 17:52

 


Gud vad jag saknar mina tjejer från klassen, ni är helt fantastiska. Vi måste bestämma en träff snart och prata om gamla minnen <3


Idag har jag varit inom skolan för jag behövde ett nytt lösen ord till first class då jag har glömt mitt gamla.

Jag har också fikat med sannne och varit inom bubbel titan eller fyndkällan som det heter. För mig kommer den alltid heta bubbel tian.


I helgen blir det Halloween fest hos Sanne och Simon jippie :D

the meatballs kommer göra succé :D


Nu sitter man här igen och pluggar som bara den, som jag aldrig kunde tro att jag skulle göra igen. jaja det är bara att ta tjuren i hårnen och göra det så man kan få sig en utbildning.

Tjohej!

Av Johanna Karlsson - 12 oktober 2012 15:59

 


Idag vanksas det kalas för kära faster som fyller gammal.

Känner mig ganska tom i skallen på vad jag ska skriva men jag ska försöka.

Igår var jag och norsk i tingsryd för att kolla läget lite. anledningen jag skulle dit var för jag behövde nya ridbyxor och det blev två par :P
Är också helt förälskad i en häst på ridskolan som jag måste köpa helt enkelt.

jaja morsning korsning..

Av Johanna Karlsson - 1 oktober 2012 14:02

         

Åh vad jag älskar hösten. speciellt när det är soligt och fint.

Idag ska jag och koffe ut i skogen och kolla efter svamp. Något får man ju göra ute i detta fina vädret.

I lördas var jag hos my och festade med massa goa vänner. Jaja man får lära sig egebnom den svåra vägen.

Jag tycker också att det är så kul att norsk bor över mig med . Det blir kaffe och snack varje dag .

 

Jaja nu har jag skrigt lite idag. Har ju inte gjort det på ett tag. Jag har haft så mycket med skola och hästar så har inte haft tid att sitta här.  Har det fint så länge kram!

Ovido - Quiz & Flashcards