Alla inlägg under januari 2013

Av Johanna Karlsson - 11 januari 2013 11:06

Ojojoj här inne har jag inte varit inne på evigheter!

det har hänt väldigt mycke sen sist. julen har varit bra som vi firade hemma hos pappa plus nära och kära.

jag har också börjat plugga Distans och jag kom in på Barnskötare utbildningen i Osby!

 

Idag fick jag ockå höra ett tråkigt besked men det delar jag inte med mig än. Jag har ju också skaffat mig en häst ( Donna) en Nordsvensk och hon är helt underbar och snäll. Dock är hon väldigt tjock då henneas förra ägare tröttnade på henne så hon fick gå bland kor och har tillgång till mat hela tiden. Men nu är hon på bantnimng.

 

Så om en timme ska jag sticka till Donnisen och rida ut i det härliga vädret! Idag är det fredag och det menas att imorgon är det helg!


Här kommer det lite bilder!

 

                   

Ovido - Quiz & Flashcards