Alla inlägg under augusti 2015

Av Johanna Karlsson - 11 augusti 2015 12:11

Vilken skit sommar vi har haft.. Jag har minsann inte klagat någonting men nu gör jag de.... Idag hade vi tänkt åka till havet och då hade de varit andra gången för iår jag hade doppat mig.. Jaja sånt är livet..

 

Till er som inte vet så har jag haft 6 veckors semester och de har jag tillbringat i verkstan genom att renovera min hästtransport.. ja fyyy vilket dåligt skick den var i. Jag och min sambo fick riva ner hela skiten och bygga upp den från grunden igen, vi har fått byta ut ALLT.. Tur är att jag har en sån snäll svärfar och sambo som har hjälpt mig med detta <3

 

Men nu är det inte mycket kvar. Jag har målat,målat,målat och målat. Förhoppningsvis är de sista målningen idag,sen kan vi lappa ihop den och till sist polera taket och poppnita upp den :D

 

för och efter bilder kommer som småningom.. Jag är jätte nöjd och den har blivit såååå fin, ett släp från 1977 är nu mera ett släp från 2015 :D

Ovido - Quiz & Flashcards