Alla inlägg under september 2012

Av Johanna Karlsson - 10 september 2012 12:47

 

Här sitter man på Hermods Coatching och gör inte ett smack!

Iaf så ska jag börja studera upp ämnet matte och jag börjar med det i morgon -_- En bit påvägen nu iaf. Det ska bli väldigt skönt att bli färdig och få betyg i det med, sen har jag alla grund ämnerna SKÖNT!

 

Idag blir det inte så mycket att göra mer än att titta lite i min mattebok och se om det är något jag förstår, eftersom jag har jättesvårt för matte.

Jag frågade Norsk om hon var gråhårig ( matteläraren) och han svarade nej på det och då sa jag att det kommer hon får på grund av mig haha!

 

Snart ska jag bege mig hem, för jag hat absolut ingenting att göra här :S

Av Johanna Karlsson - 7 september 2012 16:32

   


Ja här sitter jag igen med lite nya tankar!

Haha, kan inte sluta att fnissa åt lilla Alex som får stå på en spann för att nå upp till poppe. Jag är så stolt att han vågade sitta upp också. Sist Alex satt på en häst var min gamla när han var fem år och idag är han 10 år.


Iaf, har länge velat studera till Förskollälärare och nu har jag tagit i saken. Jag behövde bara plugga upp ett ämne och det är matte A som jag verkligen " älskar" jaja jag får ta tag i saken annars kommer man ingen vart i livet! sen ska jag läsa psykologi för jag behövede 50 poäng till, alltså behöver jag 150 poäng.


jag blev helt överlycklig att det var så lite jag behövde läsa. Jag trådde jag behövde lägga till en massa ämnen men det behövdes inte.


Se det arta sig att vara flitig i skolan. Är så glad att jag tog mig till akt och skötte mina studier när jag gick på gymnasiet.


Idag är det fredag och jag har inget planerat, så vi får se vad som händer..


Har en trevlig helg!

Ovido - Quiz & Flashcards