Alla inlägg under juli 2014

Av Johanna Karlsson - 15 juli 2014 18:14

Jag är så jävla ledsen idag och det får jag vara!

 

Ni som inte vet så har jag problem med min bukspotköttel och den kan inte förbränna fett själv utan måste ha hjälp med det och det har jag medicin till. Jag rör mig dagligen och sitter aldrig stilla. Nu en tid har jag tyckt att jag har sett smalare ut och så vägde jag mig idag och jag har inte gått ned ett skit.

 

det är så jäkla många läkare besök jag behöver men kan inte på grund av att jag måste jobbar så mycket och jobba det måste man annars kan man inte försörja sig. Men när för i helvete ska jag kunna ta hand om min hälsa och kunna mår bra ??????

 

Är så jäkla trött på mig och mitt feta helvete till kropp!!!!

 

 

Av Johanna Karlsson - 11 juli 2014 10:19

Idag drar vi ner till Falsterbo för att spendera en hel helg med att titta på tävlingar och vackra hästar och bara ha de så kul de kan bli och träffa nya människåor <3

 

Bilder kommer när helgen är slut!

<3

Av Johanna Karlsson - 10 juli 2014 10:55

 

You are a great champion. Wen you run the ground shook. The sky opened an mere motals parted. Parted the way to victory. Where you'll meet me in the winner´s circle where i'll  put a blanket of flowers  on your back . <3

 

 from the movie Dreamer !


Av Johanna Karlsson - 3 juli 2014 11:55

Halåj!

 

ursäkta att jag inte har skrivit på ett tag men jag har haft fullt upp.

Nu har vi flyttat in till fårt fina hus och vi har varit här lite mer än en vecka. Så ni kan förstå att jag har haft fullt upp..

 

Jag har också firat för jag har fått en visstisanställning på mitt jobb och ni som inte vet så jobbar jag på förskola.

 

Igår var vi och köpte en ny soffa i Kristianstad och vi satt fast i en bilkö på en timme då det hade varit en trafik olycka med två bilar och en lastbil :(

 

Nu är iaf huset i ordning och jag har lagt ut lite bilder på huset. Nu har jag också semster men fick bara två veckors buhu. men nästa år blir det mer hoppas jag.

 

Min häst har också fått stå i nästan två veckor på grund av flytt. Men nu har jag börjat sätta igång henne lite smått med långa skritt trurer i skogen och runt alla sjöar här <3

 

Idag vaknade jag också dunderförkyld. Men antar det tar ut sin rätta då jag har hållt igång i mer än en vecka utan att slappna av. Igår så målade jag våra trädgårdsmöblerna då de såg förjävliga ut.. Men nu är de fina med grå nyans. Idag så ska det bara bli slapp och fika med min vän <3

               

Ovido - Quiz & Flashcards