Alla inlägg under maj 2013

Av Johanna Karlsson - 29 maj 2013 16:16

Hej hej

 

Det var längesen jag skrev här nu. Det har inte hänt så mycket mer än jobb och skola. Jag och min sambo (koffe) låg sjuka hela förra veckan med 39,5 graders feber och det var inte alls roligt. Och jag träffade inte min fina häst på nästan en hel vecka!!

 

Jag kan inte påstå att vi är friska nu för det är vi inte. Jag har förkyldningen från helvtetet och självklart så har jag tappat rösten också, men jag försöker leva så frsikt som möjligt, även mitt huvud känns tungt och är yr som bara den. 

 

Idag fyller min pappa år och imorgon fyller jag år! Jag och koffe hade tänkt åka ut och äta i helgen och firar min födelsedag, bara han och jag. Det är tråkigt när man kommer till punkten att det inte är så kul att fira sin födelsedag

På min födelsedag ska jag jobba och stänga så rolig blir den.  

 

 

     

Ovido - Quiz & Flashcards