Alla inlägg den 6 juni 2017

Av Johanna Karlsson - 6 juni 2017 17:12

 



Två inlägg idag. Vilken ära för läsarna.

 

Sveriges nationaldag och den har vi spenderat med att röja ute i boden, vilket som ska slängas och som ska sparas. Jag har också gått ute och lullat lite på tomten och fotat lite på blommorna. Jag passade även på att torka av vagnen lite och då kunde jag inte låta bli att prova att bädda barnvagnen 😍 

 

Tänka sig att vi ska ha en sånhär liten plutt. Kan man ju inte tro så självupptagen som jag har varit igenom åren med hästar och grejer. Men nu är det dags med den man jag älskar som ni vet 💓

 

Hej hopp!













Av Johanna Karlsson - 6 juni 2017 17:12

 



Två inlägg idag. Vilken ära för läsarna.

 

Sveriges nationaldag och den har vi spenderat med att röja ute i boden, vilket som ska slängas och som ska sparas. Jag har också gått ute och lullat lite på tomten och fotat lite på blommorna. Jag passade även på att torka av vagnen lite och då kunde jag inte låta bli att prova att bädda barnvagnen 😍 

 

Tänka sig att vi ska ha en sånhär liten plutt. Kan man ju inte tro så självupptagen som jag har varit igenom åren med hästar och grejer. Men nu är det dags med den man jag älskar som ni vet 💓

 

Hej hopp!













Av Johanna Karlsson - 6 juni 2017 17:12

 



Två inlägg idag. Vilken ära för läsarna.

 

Sveriges nationaldag och den har vi spenderat med att röja ute i boden, vilket som ska slängas och som ska sparas. Jag har också gått ute och lullat lite på tomten och fotat lite på blommorna. Jag passade även på att torka av vagnen lite och då kunde jag inte låta bli att prova att bädda barnvagnen 😍 

 

Tänka sig att vi ska ha en sånhär liten plutt. Kan man ju inte tro så självupptagen som jag har varit igenom åren med hästar och grejer. Men nu är det dags med den man jag älskar som ni vet 💓

 

Hej hopp!













Av Johanna Karlsson - 6 juni 2017 16:45

 


WOW säger jag bara!

I söndags blev jag riktigt överraskad av mina kära kollegor med baby shower. Jag hade då aldrig kunnat ana att jag skulle få vara med om en sådan sak! Det började med att jag skulle hem och fika hos min Lisa och det slutade med att vi hamnade hos min underbara kollegas hus bland alla andra fina kollegor. Det bästa av allt var självklart att Morgan kom. Jag kunde aldrig föreställa mig att han skulle komma på något sånthär hönshus typ.  MEN det gjorde han. 

 

När jag körde in till huset så sa jag till Lisa att den där bilen äger suz och där stod dem och log emot mig i dörröppningen vid huset. Jag kliver in i huset och ser de blåa uppblåsbara hjärtan och ser den fantastiska blöjtårtan som en väninna har gjort! Jag utbrast NEJ och började gråta av glädje. Dem har tänkt på mig liksom. Resan av att vara gravid är inte lätt och än är den inte över. I detta  har jag känt mig väldigt ensam på grund av många själ som har börjat ordna upp sig privat. Att en vän då och då frågar hur jag mår gör mig väldigt glad och man kan alltid kan fråga henne om något oroar mig. Vad skulle jag gjort utan min "syster" 💕

 

Tillbaka till babyn. Vi käkade en underbar tårta och drack kaffe och champis. Roliga lekar hade mina fina kollegor också fixat.. massor med fina presenter fick vår gosse också som var bland annat inbakat i tårtan. Kläder,blöjor,nappar osv. Givetvis fick jag fina presenter utöver tårtan också som olja,filt,nappflaska,presentkort och massor mer 😍😍

Detta värmde oerhört mycket i hjärtat Tack tack 💕 Nu längtar vi mycket efter vår påg..

 

 

 

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards