Alla inlägg den 24 juli 2017

Av Johanna Karlsson - 24 juli 2017 12:04

 

 

 

 

 

 

                                        Först och främst vill jag ber om ursäkt för all felstavning och fel skrift. Då jag sitter på läsplattan

 


och skriver. Den  hinner inte alltid med och jag är för lat för att rätta haha! 

 

Nu har vi börjat komma i ordning med de saker vi har. Men vi är långt ifrån klara. Vi behöver åka till Ikea och handla upp. Men fattiga som vi är nu får vi allt vänta. Att vara  mamma ledig blir det inte tjockt i plånboken om man säger så..  MEN med lite bilder kan ni se hur fint vi har det men även att det kommer bli finare. Vildes rum ska jag först börja tapetsera om och fixa med byros osv. Sen ska även dom andra rummen tapetseras i min smak och fixar barstolar till köket osv. Altarnerna och inglasade altanen fixar vi nästa sommar med möbler. Första altanen har jag inte på bild, så det får ni se en  annan gång. Har så många idéer som jag vill dela med mig av inredning men ni får allt vänta ;) 

 

Bästa av allt med hela huset tycker jag är tvättnedkastet då man tvätta nere i källaren och Mattias spelrum finns som ej finns med på bild. Givetvis så är ismaskinen underbart också 😍

 

Nu längtar jag lite smått efter julen då jag ska dekorerar huset med julsaker, julmusik och första gången som en familj ska vi hugga en julgran. Tända brasan ska bli hur mys som helst också 😍 Att bo här känns inte som vi bor centralt i svängsta utan det känns som vi bor på landet precis som vi  vill fast ändå centralt. Helt perfekt för oss. Vi har också helt insynsskyddat så vill man springa naken  så är inte det ett hinder. Iaf är det heeeeeeeelt underbart att få ha upp mina prylar igen som har varit nerpackad i ett år och legat ute i stugan. Som ni såg på en bild älskar jag parfymer som jag sammar på. Men det ska inte vara vilken parfym som helst, utan det ska vara lugna dofter. Alltså inte starka. 

 

Idag ska plutte åka till BVC och mätas osv. Så spännade att få gå igenom detta som mamma 💓 sist men inte minst vill jag tacka mina läsare för de varma och fina kommentarena om att man är inte dålig mamma bara för man inte amma. Tack 💜

Ovido - Quiz & Flashcards