Alla inlägg den 22 april 2013

Av Johanna Karlsson - 22 april 2013 07:05

hallåj mina vänner! 

 

Här sitter jag i min soffa och inväntar tiden att köra till BTH, där jag enterligen ska få utredas som jag har väntat på lite mindre än ett år. varför jag ska utredas? jo det är om jag verkligen har Dyskalkuli och det är typ som Dyslexi fast istället för bokstäver handlar detta om matte occh siffror som jag har otroligt svårt med. Att ha så svårt med matte och siffror som jag har är det en kamp varje dag att ta mig igenom dagarna, men man lär sig fort hur man ska hantera och jag tacka gudarna för miniräknare :)

 

Idag ska också Amanda rida ut Fazetta och testar henne och se hur hon är ute. Eftersom hon ska ta hand om henne i helgen medan vi är i Halmstad och firar koffes syster! Det är en vacker stad på sommaren och man kan hitta på massa kul än i Karlshamn. Men karlshamn har sin charm också.

 

 

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards