Alla inlägg den 5 juni 2014

Av Johanna Karlsson - 5 juni 2014 08:05

Nu är det ju blekinges höjdpunkt alltså Sweden rock festival, och där brukar jag vara i alla år. Men inte denna gång. Nu istället så ska jag spara mina pengar till falsterbo som jag tycker är roligare och är mitt intresse.. Srf är också väldigt kul men de senaste åren har jag inte haft så himla roligt :/ Kan vara vädret som ställer till det.

 

Senaste gången jag hade skit kul var 2008 då var det så jäkla varmt och det var riktigt roligt.Men jag önskar er alla som är där att ha riktigt kul och jag ska hålla tummarna att det ska vara soligt resten av veckan!!

 

MEN det hindrar inte att åka dit och käka något som jag ska göra med min kära vän Elina :* Det går inte att missa älgkebabben <3

 

Imorgon ska jag baka 40 cupkakes som jag ska ta med mig till Halmstad då koffes faster har fyllt år och det kommer att vara en hejdundrande fest på lördag :D

 

Ja idag står det jobb på chemat till halv fem -,- Sen drar man väll ner till rocken för att käka och sedan hem till pållarna för att ge dom kvällsmat. Imorgon ska det komma en och kolla på lägenhet :D och jag hoppas denne kan ta den direkt så slipper vi den låååånga väntan...

Ovido - Quiz & Flashcards