Alla inlägg den 9 juni 2014

Av Johanna Karlsson - 9 juni 2014 07:35

Då var det måndag igen!

Helgen har varit bra och rocken är över som är sorgligt för många av er, men ändå tror jag ni tycker det är skönt att få komma hem och duscha i en riktig dusch och får sova i er riktiga säng.

 

På torsdagen åkte jag ner till rocken för att äta älgkebabb som jag tycker så mycket om. sedan åkte vi hem igen. men vi blev sugna på att dricka så vi åkte dit igen.. Men det var så tråkigt så vi åkte hem igen :P

 

I lördags åkte jag och koffe till halmstad och firade hans faster som jag har skrivit innan.

 

Igår var vi rätt trötta, men ett ridpass hann jag med. sedan tvättade vi och kollade på den nya säsongen av Orange is the new black WIHOOO för att den har kommit ut och glada blev vi :D

 

nahä åter igen måndag och 4a dagars jobb ledig på fredag :D

Ovido - Quiz & Flashcards