Alla inlägg den 5 januari 2015

Av Johanna Karlsson - 5 januari 2015 08:58

Dagen är nu kommen och det är måndag och det menas jobb men sista jobbdagen för sammanslagning. Onsdag är det som vanligt igen <3

 

igår var jag i stallet i 6,5 timme och kom hem 18.30 Jag hann med väldigt mycket  och hann till och med städa av pyntet i stallet.

 

Här sitter jag nu iaf med kaffet i handen kollar ut på mina vildfåglar som äter och sneglar på mina fiskar i mitt lilla akvarium, väldgt rogivande må jag säga.

Tyvärr har ju inte snön kommit riktigt här hos mig med ändå längtar jag till våren nu som nog de flesta gör. Jag har sånna planer för mitt hus.

Bakom huset ska jag sätta en pavaljong eller vad det heter på trädäck sen ska jag ha en mysig liten soffgrupp i den och byggnät runt så inga mygg kan komma in när man sitter där och blickar över ån om kvällarna med ett glas vin och tända ljus<3

 

Min plan är också att köpa mig en badtunna som vi kan använda till nästa vinter och den vill jag ha vid ån självklart också. Det är så underbart att sitta i en badtunna med -10 och tjärnklar himmel och kunna blicka över ån med tända ljus och här kommer det igen vin <3

 

jaja nog med drömmar. Min hästtransport ska renoveras med i soommar så vi får se när vi köper den där badtunnan och den ska vi givetvis kunna elda i. inget jäkla el här inte. Mer jobb men fan så mycket mysigare <3

 

Hur min hästtransport ska se ut får ni se före och efeterbilder när den är klar. Men det är mycket jobb på den så det lär dröja.

 

   

 

Ovido - Quiz & Flashcards