Alla inlägg den 14 juni 2015

Av Johanna Karlsson - 14 juni 2015 15:45

Nu är sommaren här och jag hoppas att den stannar!!

Söndag idag och det betyder att jag och gubben fixar vårt lilla hem. Jag har städat  huset och satt ut lite blommor vid fönstren. Nu när mästerkatten är i hemmlen kanske jag få ha mina blommor ifred..

 

Förtsa våren i vårt hus och den har jag njutit för fullt. Så roligt att få se alla blommor,träden få slå ut <3

 

Jag själv har dekorerat trädgården med blommor och min karl försöker återupppta den gammla blomsterabbatten som har funnits där innan..

 

 

Vad jag älskar min trädgård och utsikten ner till ån <3 Min altan som vi byggde för lite sen blev så bra på baksidan.. Lite hit och dit så kommer vår trädgård bli fin...

 

Här är lite bilder på trädgården och den blivande rabatten..

 

 

                     

Ovido - Quiz & Flashcards