Alla inlägg den 16 juni 2015

Av Johanna Karlsson - 16 juni 2015 20:42

 




Jaha här sitter vi i soffan och är sociala mot varandra. Alla sitter på  mobilen eller med läsplattan i handen. Katten sover och hundarna sover... Idag  har det varit en skoj dag. Dagen började med jobb  i sin vanliga ordning. Sen efter det så stack jag till stallet och red ut med vän och hennes nya urgulliga och fina islandshäst...Så vacker och ståtlig!!

Haha jijjes vad snabbe den var och jag och fazetta  brukar inte hinna med i vanliga fall, men idag fick hon minsann jobba  på för att hinna med x)


Hem igen och bjöd mammzen och brossan  på Spenatsoppa mmmm* .

Nu sitter vi här i soffan och spelar på våra telefoner/läsplatta... Jobb imorgon igen så jag säger snart godnatt!







Av Johanna Karlsson - 16 juni 2015 20:42

 




Jaha här sitter vi i soffan och är sociala mot varandra. Alla sitter på  mobilen eller med läsplattan i handen. Katten sover och hundarna sover... Idag  har det varit en skoj dag. Dagen började med jobb  i sin vanliga ordning. Sen efter det så stack jag till stallet och red ut med vän och hennes nya urgulliga och fina islandshäst...Så vacker och ståtlig!!

Haha jijjes vad snabbe den var och jag och fazetta  brukar inte hinna med i vanliga fall, men idag fick hon minsann jobba  på för att hinna med x)


Hem igen och bjöd mammzen och brossan  på Spenatsoppa mmmm* .

Nu sitter vi här i soffan och spelar på våra telefoner/läsplatta... Jobb imorgon igen så jag säger snart godnatt!







Ovido - Quiz & Flashcards