Alla inlägg den 2 augusti 2017

Av Johanna Karlsson - 2 augusti 2017 09:00

 

 

Känslan av att man matar pojken och sedan upp på axeln för att rapa och han kaskadkräks så att det rinner ner längst pattarna. Mmm mysigt att vara förälder. 

Nog med barnsnack ! 

 

Idag är jag glad då jag ska äntligen köra hem min fina hästtransport som har stått hos pappa, då vi har inte haft plats. Vi ska också byta däck och besiktiga den. Sen är den i rullning igen 😊 Men varför så glad ? Jag har ju ingen häst att köra runt på och ingen medryttarhäst heller 😢 antagligen är det för att jag kan stå och titta på den dag ut och dag in och låtsas att jag har en häst. Så tragiskt 😭😭

 

Påtal om att ha hästtransport.  Tänk när personer vill ha något av en annan eller låna. Då duger man men annars hör man aldrig av sig. Många har skrivit till mig och frågat om man kan låna min  trasport för en dag och man svarar tillbaka att jag inte har besiktigat den så det är körförbud på den och vinterdäck är fortfarande på. Då svarar man inte för då duger man inte längre. NEJ jag lånar inte ut mig  hästtransport till vem som helst typ ingen.  För man duger bara när man har något som en annan vill ha. Annars kan man aldrig höra av sig eller skriva hur man mår etc. Blir så trött! 

Jag hade då aldrig hört av mig till personer för att låna saker då jag aldrig pratar med dom annars  Patetiskt i mina ögon.  

Nåja, idag ska min rosa skönhet får komma hem och jag kan titta på den och drömma om häst igen ♡ 

Ni som har följt mig vet ju vilket jävla jobb jag och min förra detta la ner på denna och pengar. Som sagt renoverade vi denna. Det enda som är gammalt på den är taket. Resten nytt. Det tog sex veckor från 08:00 -18:00 varje dag. Så nej jag säljer inte den heller.  Alla dom pengarna och tiden kommer jag inte får tillbaka ,så då kan jag likagärna har kvar min skönhet.  Häst SKA jag ha igen så  är det. 

Puss..

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards