Alla inlägg den 31 augusti 2017

Av Johanna Karlsson - 31 augusti 2017 20:35

 






Här sitter jag nu i mitt fina vardagsrum och kikar på min fina ljustake som brinner fint på öppna spisen och skriver lite vad som har hänt idag. Dagen började med BVC för lilleman som gick bra. Han utvecklas och följer kurvan som han ska.  Sen åkte vi till Ica kvantum och köpte lite växter som M ha velat ha länge i fönstren, så det fick han idag.  Jag valde att Placera dom i vardagsrummet i fönstren. Jag som inte gillar att sköta växterna måste villigt erkänna att det blev bra och snyggt. Framförallt så ser det hemtrevligt ut 💚

sen kom M fantastiska familj med respektive och hälsade på. Mycket goda skratt och massvis av värme och kärlek. Jag är så himla tacksam att får vara del av denna underbara familj som sprider sån kärlek och värme 💓

 

Vildes omtänksamma farmor kom med super fina presenter och en sängmobil till lilleman. Satte upp den idag och Vilde älskade den. 

Sedan fick vi en fin inflyttnings present att M syster med familj som fick smycka köket. Jag bjöd på min hembakta goda Silva kaka och duktig som jag är så stod jag emot frästelsen.

Köksmöblerna börjar att ta form. En stol och bord kvar som behöver en omgång målning till. 

Nu ska jag ta min lilla hund och mysa ner mig framför tvn en stund innan läggdags. 

 

🍒🍉🌷☔


         


Ovido - Quiz & Flashcards