Alla inlägg den 14 augusti 2017

Av Johanna Karlsson - 14 augusti 2017 10:26

Lyckan har kanske vänt. Igår var jag super ledsen nästan hela dagen, då suget efter ridningen tar alldeles för hårt på mig.jag är inte färdig med hästlivet,

 

Med stunden i hettan pratade jag med min vän som ska skaffa en häst till och jag kommer att får vara medryttare på denna. Skojar om man blev glad. Jag ska få följa med upp och titta på den 😀 Det kanske har vänt för mig och jag kanske få mår bra igen 💓

 

Av denna lycka var jag tvungen att ut

 och gå med min lilla hund och drömma om hästlivet igen 💓

 

Det bästa med min vän är att hon har all förtroende för mig och lita på det jag gör. Jag kommer att få vara ifred med hästen och jag slipper att ha ögon över mig 💓

Hej så länge 

Ovido - Quiz & Flashcards