Alla inlägg den 3 augusti 2017

Av Johanna Karlsson - 3 augusti 2017 09:42

Vad ska jag börja ? 

Åkte hem igår hos min far för att byta däck och hämta hem min skönhet. Verkstan som min far har, har gett tillåtelse att andra får vara och skjuta soft air gun,  vilket är grymt töntigt.  Kommer nämre  min transport och ser att dem har använt denna som måltavla. Den ser ut som kriget och jag gråter floder och ilskan bubblar i min kropp.  Tankarna for i skalle  och de tankar som for var.  Alla dessa pengar som jag inte får igen och tiden. En av killarna är kontaktade och blir ersättningsskyldiga. Vet inte ännu om det blir en polisak av detta eller om dom är berädda  på att lägga ner så mycket pengar och återskapa den. Vilket kommer att kosta och ta grymt mycket tid. Detta är inget jem och fix grejer utan dyra saker som dem får återskapa. 

 

Igår fick jag förklarat att detta handlar inte om 15 åringar utan detta handlar  om 30- 40 åringar. FYFAN säger jag bara. Mi  stackars fars saker har också blivit utsatta.  

 

Vi får se vad detta leder till. Men en sak är säker att ALLA som spelar detta töntiga kommer bli ersättningsskyldiga eller e  polisak. 

 

 

 

Av Johanna Karlsson - 3 augusti 2017 09:42

Vad ska jag börja ? 

Åkte hem igår hos min far för att byta däck och hämta hem min skönhet. Verkstan som min far har, har gett tillåtelse att andra får vara och skjuta soft air gun,  vilket är grymt töntigt.  Kommer nämre  min transport och ser att dem har använt denna som måltavla. Den ser ut som kriget och jag gråter floder och ilskan bubblar i min kropp.  Tankarna for i skalle  och de tankar som for var.  Alla dessa pengar som jag inte får igen och tiden. En av killarna är kontaktade och blir ersättningsskyldiga. Vet inte ännu om det blir en polisak av detta eller om dom är berädda  på att lägga ner så mycket pengar och återskapa den. Vilket kommer att kosta och ta grymt mycket tid. Detta är inget jem och fix grejer utan dyra saker som dem får återskapa. 

 

Igår fick jag förklarat att detta handlar inte om 15 åringar utan detta handlar  om 30- 40 åringar. FYFAN säger jag bara. Mi  stackars fars saker har också blivit utsatta.  

 

Vi får se vad detta leder till. Men en sak är säker att ALLA som spelar detta töntiga kommer bli ersättningsskyldiga eller e  polisak. 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards