Alla inlägg den 1 december 2014

Av Johanna Karlsson - 1 december 2014 07:56

Idag är det brottom!

 

Jag tog för lång tid på mig på toaletten genom att sminka mig osv så nu har jag inte mer än en kvart på mig att äta frulle och dricka kaffe innan det är dags att köra till jobbet!

 

Idag har jag en sån riktigt glida tid. börjar halv nio till halv ett underbart!

resten av tiden kommer jag att tillbringa i stallet med min häst och en runda får det blir.

Nu har eftermiddagen veckan börjat och det menas att koffe kommer inte vara hemma ikväll utan han jobbar fram till 11 på kvällen sen hemma vid ett och då ligger jag och sover..

Så jag har en tråkig vecka framför mig själv. Tur är att jag har mina djur och en mamma som hälsar på ibland :)

 

Hon ska hjälpa mig att putsar fönstrena, för det suger jag riktigt på iaf med sånna här gammla fönster! baah...

 

aja dricka upp kaffet och äta,sen är det jobb på chemat.

Ha en skön måndag så ses vi igen :)

Ovido - Quiz & Flashcards