Alla inlägg den 15 december 2014

Av Johanna Karlsson - 15 december 2014 18:59

 


Nu får faktiskt jag gnälla! 

Varje måndag som Jag är ledig så är det regn regn regn -,- allt jag skulle göra idag. Men jag trotsar regnet och gjorde det ändå. Alex som är min lillbrossa följde med mig hem igår och sov hos mig tills idag. Så idag har vi varit i stallet i regnet....... Jag hade lite lektion med honom och han börjar bli riktigt duktig på häst ryggen. 

 

Sedan mockade vi hagen och fyllde på vatten

 Och vid det laget var vi dyngsura :p

Hemma sen kom mamma och då lagade jag till varm god husmanskost till middag. Potatismos,köttbullar och brunsås. Till det var de självfallet lingonsylt inlagd gurka och majs mmm mmm :)

 

Nu ska jag in i duschen sen blir det tv häng med alla mina djur ♡♡♡ 

Ovido - Quiz & Flashcards