Alla inlägg den 9 december 2014

Av Johanna Karlsson - 9 december 2014 06:06

 


Längtan efter snö här nere i lilla blekninge.

Åh vad jag vill ha snö nu. Vill inte ni ha det till jul och nyår ? sen kan det försvinna ;)


Igår fick Fazetta sin vaccination spruta och nu får jag då inte rida henne på en vecka :(

Bättre att låta henne strosa runt denna vecka ist för att rida henne henne och anstränga henne för då är risken att hon blir sjuk.

 

Ja just det, läkarbesöket gick bra och vi "slutdisskuterade" om hur vi skulle gå till väga med mig och det kommer att bli en operation för han tror på mig fast jag bara är 24 år.

Livet är otriligt orättvist, men jag ska då inte ge mig och min förbannade sköldköttel sjukdom sabbar allt för mig.

 

Nu blev jag lite gnällig haha. Idag är det jobb som står på chemat sen ska jag försöka ta upp julgranen och klä den samtidigt som man lyssna på julmusik och dricker glögg :) men orken finns knappt. När man äter tunga tabbletter som man rekomenderar att inte köra bil på så kan ni förstå att jag är helt slut i kropp och knopp. Men det som är skönt att jag kan ta dom vid behov så jag slipper att käka de varje dag :)

 

Hoppas ni får en skön tisdag!

 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards