Alla inlägg den 14 december 2014

Av Johanna Karlsson - 14 december 2014 10:39

   


Nöjd och belåten av maten igår med gott sällskap. Till förrätt tog jag vitlöksbröd,men han inte fota den för var så hungrig ;)

Till varmrätt tog jag en jättegod plankstek. På den fanns det svamp,sparris,bacon och några ugnsbakade rotfrukter,dushessemos och en underbart god köttbit med beasås mmm. Efterrätt tog jag chesecake toppat med hjortron 😍


Och till dricka tog jag först en öl som var så god och sen till maten tog jag cola. 

Jag har har lite svårt att dricka alkohol till mat,undrar om jag är ensam med det?  Idag ska vi käka middag hos svärföräldrarna som blir stek,potatis brunsås och grönsaker ♡ sen blir dett att åka hem till hästen och resten av djuren som mamma passar ♡


Adjö! 

Ovido - Quiz & Flashcards