Alla inlägg den 12 december 2014

Av Johanna Karlsson - 12 december 2014 09:17

 

Hej allihopa!

 

Som ni ser har jag fått nya glasögon av min svärmor och ja jag tycker dom är guda snygga ;)

Fredag i dag och det börjas med jobb och sedan ikväll blir det Mary kay party som min mor ska ha hemma.

Imorgon åker vi till halmstad till koffes föräldrar och fira hans farmor som fyller år eller har fyllt år. Då ska vi ut och käka på restaurang. Vi ska också dela julklappar då vi inte ser dom på ett tag frammåt. 

 

Igår kom vår hyresvärld med en stor korg med massa godsaker i och önskade oss en god jul. Ja vad säger man,bättre hyresvärld har jag aldrig haft!!!

 

Åh ja, jag har fått min nya panrem till fazetta som jag har beställt. Det består av svarta pärlor och guld ♡♡♡ 


Ha en god fredag! 



Ovido - Quiz & Flashcards