Alla inlägg den 16 december 2014

Av Johanna Karlsson - 16 december 2014 08:04

 



Då var det tisdag igen och jobb.

Haha inatt drömde jag om att jag hånglade med BB Anders. Som det kan gå i drömmarnas värld.

ikväll efter jobbet så är det apt och jag lyckades självfallet dubbelboka hovslagaren samtidigt, men tur det finns snälla stallkompisar som hjälper mig :) tacksam är jag för det..

 

Så idag blir det en stressig dag. Eftersom jag slutar halv fyra och det börjar fem. på den lilla stunden ska jag ha hunnit köpa en julklapp för 50 kr som vi ska byta på apt och hinna ut med hundarna..

wuaaa, jag hatar att stressa och att hjärtat dunkar så man känner det rakt upp i halsen.. Hatar det.. Att ha fått den diagnosen att jag lider av stress verka som ingen fattar hur mycket jag än förklarar..

 

Är inte så rolit att i 24 års ålder " gå  in i väggen" Och det är bara jag som kan reglera det. Men när jag tackar nej till saker så känns det som man tycker jag är elak som inte vill ställa upp. NEJ det är faktiskt inte så utan jag tänker på mitt välmående.

 

Jag väljer också att jobba denna jul för jag har bara 5 semester dagar att ta ut och dom vill jag helldre spara till sommaren. ännu en gång sätter jag käppar i hjulet. men det gäller bara 60% under jul så det måste jag klara..

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards