Alla inlägg den 22 december 2014

Av Johanna Karlsson - 22 december 2014 10:06

 
  


4e advent har passerat och det är två dagar kvar till julafton. Om jag har någon julkännsla, svar nej. Men idag ska jag göra lite julgodis och steka köttbullar så kanske jag får lite julkännsla.


Igår städade jag i 3 timmar och nu är det rent och fint här hemma <3

Att städa är en jäkla konst faktsikt och det har jag lärt mig av min mor.

Ett tips på att hemmet ska se rent och fräscht ut. Det är att inte ha så mycket saker framme i hemmet plus att ha saker som går ihop med varandra och inte olika saker...


Jag var också och hälsade på min morfar som ser mycket piggare ut nu.
Sen var jag en runda hos min far och sedan till min bästaste vän my och gav min lilla Emmie en julklapp och självklart fick jag julklapp av My. En görsnygg klänning som jag kan ha vid jul :D och ett foto av Emmie <3 Av mig fick My e chocklad och praliner bok mmm <3

Och Emmie fick playmobobil lego med prinsessor och tillbehör till det.

Slutligen så landade jag i stallet och red markabete och avslutade med några skutt över hinderna och jisses vad hon tyckte det var roligt och jag med :D


Just det jag ska se om jag hinner fika med norsk efter jag har gjort mina naglar.

Hoppas ni får en fin måndag och något mindre stressigt :)


En sista sak. Jag hyllar verkligen de som jobbar med stödkassen och hjälper de som inte har pengar att kunna ha mat på bordet. Tänk att det är så många familjer som inte ha råd med att ha mat på bordet och inte kunna ge sina älskade barn julklappar i detta jävla samhälle.

Ovido - Quiz & Flashcards