Alla inlägg den 8 december 2014

Av Johanna Karlsson - 8 december 2014 08:51

     

2a advent igår och det firade jag med My.

Vilket fint och mysigt hus Dom har... Man blir riktigt avis på det.

 

Jag som person är väldigt kräsen och ska ha mitt hus i topp och det huset/gården jag vill ha, har jag inte hittat än. Men det gäller att inte ha brottom.

 

Lördagen spenderade jag med Sanne. Vi drack vin och doppade frukter i smält choklad mmmmm. Men vi blev också sugna på att dra ut då hon och jag har inte varit ute på väldigt länge. Vi drog till Harrys, och jag gillar ju inte riktigt det stället men vad gör man inte för vännerna.

 

Tur det för där träffade jag Vackra Emelia, jisses vad jag saknar den människan och alla stojiga påhitt och skratt vi hade för oss <3

 

Jag träffade lite andra vänner där också som var självklart skoj de med. Men som sagt när man är på ett ställe som man inte riktigt är bekväm med så blir man automatisk stel och kunde inte riktigt släppa loss.

 

Idag är det läkar besök för min del. Är hos läkeren ungefär 1 gång i veckan och går igenom. Är där för min värk i kroppen sen plus en annan sak som ja nu då inte riktigt tänker avslöja här ännu, men i framtiden lär jag göra det. Är dumt att skriva ut det nu då jag är 50/50% säker bara.

 

Jag kan säga att det kommer att bli en lång resa med mycket sorg och ändå glädje. Jag kommer att ha en stor kamp framför mig och det kommer att bli skönt att få stöttning av mina vänner, för familjen på min sida stöttar mig inte och min far vet inte om det heller. Känner att jag inte vill säga det riktigt till honom då han ringer mig aldrig och frågar hur jag mår, så då känner jag att jag behöver inte dra upp det heller.

 

Nu ska jag dricka mitt morgon kaffe och sen är det dags att åka till läkaren. Ha de fint alla!

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards